Lite kort om dagen

Förlåt, förlåt, förlåt för dålig uppdatering. Jag vet att många av er har väntat på mycket uppdatering när jag kommit hem från Grekland men tyvärr så är det mycket som man ska ta tag i när man har varit borta ett tag.

Idag så har jag städat och rensat som satan på övervåningen. Fast den är inte änns klar(a) Haha. Men det är så mycket som ska göras här hemma. Och imorgon så ska jag fortsätta med städningen. Efter det så åkte jag, mamma, Sandra, Emli och Jossan till stan för att fika, umgås och ha det mysigt. Sen så va jag med massa underbara människor (orkar inte skriva alla) nu på kvällen och har haft det riktigt mysigt på Alexandras tomt med grill osv :)

Har tyvärr inga bilder från idag men en dagens outfit får ni istället (:


Linnet är från HM och shortsen från Gina.

Kommentarer
Postat av: ida ~ everything is possible ~

vad kostade det linnet? :))

2010-07-21 @ 19:29:05
URL: http://iidamariawh.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Skit snyggt linne måste jag säga! ;)



Kram! ♥

2010-07-21 @ 20:33:25
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0