Nödvändig shopping

Halloj! Var i Sickla så det blev lite mer shopping inför cupen. Min dator vill inte sätta igång så jag är lite orolig. Den MÅSTE funka! Jaja, vi får se hur det går.

Nu ska jag ner och hjälpa till med tacosen och sedan ska jag vara med mina cheyeer och sova hos Sofia sen så det blir tyvärr ingen mer uppdatering idag. Men vi hörs imorgon!

Mjukisar från Gina 249kr. Hårbanden, toffsarna och shortsen är ganska onödiga om jag skriver va? Annars är det bara att fråga om affär och pris. Haha :)

Kommentarer
Postat av: sara

VAR ÄR SHORTSEN IFRÅN ??? :)<3

2010-07-25 @ 00:35:00
URL: http://mmalmborgs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var köpte du shortsen? :)

2010-07-25 @ 10:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0