Shoppat hela dagen

Godkväll! Sitter i soffan och myser i min nya tjocktröja och mina nya shorts (a) Kollar även på MTV då man får veta lite om Pinks bakgrund. Jag diggar henne verkligen, så cool! ;) Riktigt grym sångröst också!

 Idag så har jag, Jossan och Sandra varit och shoppat exakt hela dagen. Från klockan tolv till klockan sju ungefär då vi drog hem till mig och Jossan för att käka och sedan drog vi hit till Sandra, vi stannar här över natten. Ska även visa min nödvändiga shopping från idag också men det får vi se om jag orkar ta det ikväll. Jag shoppade iaf upp typ alla mina pengar...... -.- fast när jag kom hem så hade jag 1500kr som jag fått. Då vart jag glad igen och hade ingen ångest över att jag hade köpt upp alla mina paraa ;)


tjusiga systrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0