Snyggt, enkelt och bekvämt. CHECK!

När jag höll på att packa (är inte klar än på långa vägar!) så tog jag fram dessa två plagg och kom och tänkta på att de kanske skulle vara snygga tillsammans. Och det va jäätte snyggt samtidigt som det var väldigt enkelt. Snyggt, enkelt och bekvämt är någon jag faller för! :)



+ lite accesoarer skulle vara awesome!

Funderar på att köpa eller göra en likadan kjol och göra om den på två sätt. Riktigt snyggt skulle det bli om jag gör det. Hur får ni se då ;)

Kommentarer
Postat av: izabelle du vet..!

asså ja tycker verkligen de där va jäätte snyggt..! :)



.var kommer kjolen ifrån? jätte snygg!

.vart kommer linnet ifrån? jätte snyggt de med!



kan du typ skriva vart de kommer ifrån på bloggen?? :)

2010-07-07 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0