Tidig kväll

God kväll! Idag så blev det en tidig kväll så därför har jag tid med att blogga, yaay! :D Ikväll så har jag iaf haft en trevlig kväll i flaten med bad, lite grill och härliga människor. Ska nog avsluta min kväll med Linas kvällsbok. Läste boken i Grekland och den var bääääääääst. Brukar alldrig läsa, hatar att läsa men den här boken blev jag kär i. En perfekt bok för ungdomar. Tror att en heldel kan känna igen sig i boken och många vuxna känna igen sig från sin barndom. En bok värd att läsa! Tror dock inte att filmen kommer att vara lika bra..


Höhööö kameran suger när det inte kommer in dagsljuus..


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Åh, tack ska du ha! Vad glad jag blir :)

Din är också jättefin! Jag har följt din jättelänge och din syrras ;) ♥

2010-07-22 @ 00:09:59
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0