Today

Tjenis! Har inte hunnit blogga för jag har knappt hunnut vara hemma.. Först va vi i stan och fixade massa grejer och sen så åkte vi hem, badade och käkade på pizzan med karin och josse medans vi va utelåsta. Sedan så skyndade jag mig hem och duschade och sen så åkte vi in till sickla och kollade på eclipse. ÄNTLIGEN! Den va riktigt bra faktist!

Jag gick i samma klass som Karin och Josefin i femman men sen så bytte de skola. Men jag har knappt umgåts med de, iaf inte josefin sen dess. Riktigt kul att umgås med de och lärde känna deras nya jag eller hur man nu ska säga. Jag kände ju nästan bara de Karin och Jossan jag gick med i femman, haha ;) Men vi hade det riktigt kul tillsammans faktiskt :)

Orkar inte ta en bild och har inte lust att blogga mer men vi hörs imorgon, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0