Tråkig, nödvändig shopping

Äntligen så tänkte jag lägga ut bilder på det jag köpt inför Grekland. Jag hatar att köpta tråkiga saker (hehe okej inte såååå tråkiga saker köpte jag) och mer hatar jag när det kostar alldeles för mycket pengar så att plånkan blir helt tom :(

Allt från HM.

Linne med spetsrygg HM, short New Yorker.

Bikbok.

Inter sport.

Från någon bokbutik (a) Haha kommer nog aldrig läsa ut alla. Minns inte senast jag läste ut en hel bok förutom böcker vi har läst med skolan.

Min älskade plånbok från Acces! jag älskar den. Den är så stor och jätte praktisk. Tyvärr så orkade jag inte fota hur den ser ut inuti.

Jag köpte även en navelpiercing (hängsmycket med peace tecken som jag tappade bort) och en hårklämma. Hehe, glömde fota.

Kommentarer
Postat av: Anonym

duu kommer väll blogga där va?? :/

VILL BAA VA EXTRA SÄÄKER..!

2010-07-11 @ 20:06:47
Postat av: Agnes ;)

Haha vi köpte också en sån där boll som studsar på vattnet innan vi åkte till Grekland, fast den flöt ut i havet :( :P

2010-07-12 @ 23:13:17
URL: http://agnesown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0