Tröött

Nu är jag hemma och helt sluuuuuut! Tänkte berätta lite om min ansträngande dag.

Inatt så sov jag hos Sofia igen men jag var tvungen att gå upp 09.30 för jag hade träning 10.45 och eftersom att jag inte har sprungit en enda gång under lovet (man skulle springa typ tre gånger i veckan) så dog jag på uppvärmningen. Usch så jobbigt det va! Dessutom så har jag fått problem med hälarna OCKSÅ! Det räcka med knäna och min f.d. stukade fot.. Men sen var det iaf hem, duscha, stressa, stressa, stressa, äta och sedan åka till sickla fär att köpa ännu fler saker till umeå. Sedan så var det att åka hem igen, stressa, stressa, byta om och sedan dra på träning IGEN. Och inte bara vanlig träning utan fyyyyyys. Riktigt jobbigt men jag klarade mig ganska bra faktiskt. Förutom att jag hade riktigt ont i hälar och knän.

Sedan så skulle jag hem igen, streeeessaaaaaaaaa, fixa mig och sedan dra ner till Pizzan och käka med Matilda, Olivia, Sofia, Katja, Hanna, Sara och Johanna. Och sedan drog vi hem till Matilda och hade det riktigt skoj. Senare kom Matildas pojkvän Felix och yadasht.

Jag drog hem ganska tidigt från Matilda för jag var riktigt trött. Skulle egentligen vara hemma och vila och packa men sen dök tjejmiddagen upp :)

Nejnu så ska jag gå ner och ta lite glass. Imorgon blir det upp tidigt för träning igen..




Det va typ de bilderna som togs med min kamera.. Men ni kanske får de andra bilderna på Johannas kamera. Beror på om hon hittar sladden eller inte ;)


Kommentarer
Postat av: amelia

Vilken skola ska ni bo på? :)

2010-07-27 @ 11:22:26
URL: http://alexanderssonamelia.blogg.se/
Postat av: amelia

svar; jahapp jag trodde alla lag bode på skolar, hehe men okej (:

2010-07-27 @ 14:02:13
URL: http://alexanderssonamelia.blogg.se/
Postat av: Elli<3

jag såg dej o dina kompisar på pizzerian igår :)

jag o min kompis (rödhårig) satt lite längre bort :)

jag bah: men titta, de är ju emelie, hennes blogg följer jag, ;o



2010-07-27 @ 17:55:25
URL: http://frokenelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0