Umeå om en vecka!

Buuäääh, har aldrig städat såhär mycket. Men jaja, jag tog mig en liten paus och tänkte då förbereda er med att det kanske inte blir så mycket uppdatering alla dessa sommarlovsdagar. Vilket jag antar ni förstår (; men jag ska försöka ha med mig kameran så mycket som möjligt så kan jag ta massa kort så får ni följa mina dagar ändå. Och så tänkte jag säga att jag åker till umeå på cup om EN VECKA! Åh så kul det ska bli! Men tyvärr så blir det ingen bloggning på några dagar då tyvärr.. :/

Förlåt men så är det. Det är sommarlov och jag vill  kunna njuta av det (: Ta det här INTE som att jag inte kommar blogga alls på sommarlovet för det kommer jag. Säker iaf ett inlägg per dag och kanske missar någon.


Kommentarer
Postat av: L I N N E A

söt blogg du har :) hur mår du? ♥

2010-07-21 @ 11:56:21
URL: http://linneapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0