Daddy coooool

Tjenispeniis! Nu är jag hos farmor i Nyköping. Asså ska jag vara helt ärlig så har hitvägen varit riktigt jävla kuul! Först så va det en riktig jävla bilkö som vi satt fast i men vi svängde förbi donken istället och käkade lite och funderade på om vi inte skulle åka hem igen men icke. Vi kämpade oss igenom trafiken.

Pappa vägrade att byta kanal när vääärldens sämsta gubblåt spelades för han älskade tydligen den och satt och diggade medans jag satt och bet på mitt sugerör och höll för mina öron och höll på att dööööö. Men sen så valde jag kanal och då kom We no speak americano och den älskaaade pappa! Hahah det var första gången han hörde den och han diggade den stenhårt! Jag fick sitta och skrika HÅLL I RATTEN!! Medans han hade händerna i luften och diggade låten. Hahahaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0