Dagens shopping


Underbaraunderbara mjukisdress! Den ville tyvärr inte fångas på bild men den är lovely. Skit skön också. Men jag hade lite problem med den när jag skulle gå på toa, visste inte hur jag skulle göra... Haha men jag kom på lösningen tillslut, hahha! 149:- på bikbok, passa på innan de tar slut!

Mina efterlängtade glajjor som jag har letat efter. 90:- på New Yorker.

I Forum så har de fått en ny butik och den är bäääääst, Im in looove! Ni måste dit och kolla. Snyggaste smyckerna för bästa och billigaste pris! Tyvärr kommer jag inte ihåg vad affären hette men ringen köpte jag där för 59:-

Haha ursäkta för den slarviga uppvikningen. Blåa shorts för 99:- på bik bok, skiit bra pris! :)

Finfina tröjan är från New Yorker och kostar endast 99:- Funderar på att inviga den imorgon!

Jag köpte även ett par shorts till Olivia och en Be Cool glass till mig B)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0