.

Min dator har varit på ända sen igår, hähä så jag kände att det var dags för min dator att vila lite så nu sitter jag framför Jossans. Min kväll har varit riktigt jävla seg tackvare det hemska vädret. När hade sommarvädret tänkt att titta fram? Jaja, nu ska jag ner och trösta mig med en ben n jerry och sitta i den nya soffan och tvn där nere, ciaoo!


Våran jätte smala nya tv som jag dock skulle vilja ha lite större men jag gillar den ändå.

Jag chillade i våran nya soffa igår.

Resten av möblerna kommer i juli och då kanske ni får se hur det blir där nere om jag har lust att fota och så :)


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

höörrööö hjälp miiig på bloggeeeen!

love ♥

2010-06-13 @ 20:46:50
URL: http://yoeyoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0