Gaah!

Kan inte beskriva hur tagg jag är inför imorgon! IMORGON FÅR JAG SOMMARLOOOOOOOV! Underbart! Först så blir det skolavslutning och då ska vi som serverade idag gå upp på scenen och få en varsin biobiljet yayyayayayy! Och sen så ska vi få våra betyg, är faktiskt inte så jätte nervös inför det :P Men sen så ska hela klassen dra till Rickard i Tyresö som har feeetaste huset på poolparty! Det ska bli skit kul plus att vi aldrig har gjort något sånthär tillsammans i klassen. Vi har inte särskilt bra sammanhållning om man säger så. Jag och ganska många till tror jag ska sova hos Rickard så det blir najs. Alltså kommer jag knappt kunna blogga imorgon (om inte mellan avslutningen och Rickard).

En hel del av dagen imorgon kommer att spenderas med dessa människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0