Gratisbio!

Juste, jag har glömt att tipsa er om en sida! Gratibio heter denna hemsida. Det är en hemsida då man samlar ihop poäng och kan få bl.a presentkort, tidningsprenumerationer och biobiljetter.

Hur du samlar poäng:
Samla poäng gör du enklast genom att vara aktiv på hemsidan varje dag. Men om du vill ha mer poäng såhär *knäpp m. fingrarna* fort är det bara att skriva om hemsidan på din blogg eller värva dina vänner, hur enkelt låter inte det? :)
Poäng per blogginlägg om gratisbio per vecka: 5-1000p
Poäng per värvad vän: 5p per värvning men när din värvade vän samlar ihop sina första 100p så får du hela 200p! Awesoome! :D

Jag själv har varit medlem på gratisbio ganska länge men jag har inte varit så jätte aktiv. Men när jag väl har varit det så tror jag att jag har fått hem två presentkort. Har varit medlem på andra sådana hemsidor men har jag fått något i brevlådan? -Nej. Därför, bli medlem på gratisbio, faktiskt den enda av alla dessa gratishemsidor som funkar! Om ni vill ha det bevisat så är det bara att kolla på refrenserna här. Eller tror ni inte på att jag har fått något hemskickat? Titta bilden:

Ska ha en till bild på mig och ett presentkort men den hittar jag inte :/

BLI MEDLEM PÅ GRATISBIO HÄR OCH FÅ 75POÄNG FRÅN START!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda - SJONDINEN.BLOGG.SE ♥

Okej , tack så mycket för tipsen :D Men ska man bara klicka på hemsidorna dom rekomenderar? :)

Och hur blir man vän med någon?



Så lite så , kram!

2010-06-05 @ 09:53:41
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0