Härlig dag!

Idag så har vi haft en helt fantastisk baddag! Det har varit så skönt i luften och i vattnet. Hihi trotts att vi har 20 i solkräm på oss varje dag och klär på oss varje gång vi går upp ur vattnet så har alla vi tre bränt oss! Tror att jag ska skrubba hela mig när jag kommer hem så att jag inte fjällar i Grekland. Buhuuu, good bye all bruna färg! :'( Jaja här har ni lite bilder:













Förresten. Imorgon kommer pappa hit och hämtar Jossan för att åka på fotbollscup och då kommer han även med min bikini! YAAAAAAAY! jag visar er den imorgon om jag hinner, haha ni vet ju hur bra jag är på att hålla det jag säger.. :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. Grattis :)



Var gärna med i min tävling där just du kan vinna en länk till din blogg. Jag drar 4 styckrn som ska vinna. Så var gärna med och tävla :) Läs igenom tävlinguppgifterna först !! :D (1,2,3,4)



Kram

// Emelie <3

2010-06-30 @ 05:29:31
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Postat av: sara

Fina bilder:D

2010-06-30 @ 10:46:04
URL: http://zasuke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0