Hemma från sickla

Tjenis! Kvällen igår var ganska rolig men kaaaaall! Första gången på ååår jag är ute och lodar i kylan. Haha men först var vi vid drevan men det blåste och var så kyligt där så vi drog där ifrån och då va jag med Johanna, Felix, Hanna, Lina, Nahom, Stivie, Martin och Ruben. Jag och Johanna kom hem någongång efter tolv och var skiiiit trötta och bara chillade lite :)

Vid ett idag så mötte jag Alexandra och vi drog till sickla för hon skulle köpa skor och något fint till skolavsluningen. Själv så köpte jag bara en BH som jag är kääääär i! Skit snygg färg :) Hihi men ni kan få se den sen när jag tar kort på det jag beställde från HM som jag fortfarande inte har lagt ut, hähää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0