Home

Tillbaka från dopet och det här är det mysigaste jag har gjort på länge! Vi började med att jag, Sandra, Peter, Peters bror och Emil skulle göra värsta entren som på brölopp ni vet, och det var hur pinsamt som helst! Bara skrattade och visste inte vart jag skulle kolla haha. Sen så läste Peter, jag och prästen upp lite saker. De var jätte nervöst men jag klarade det riktigt bra! (;

Sen så drog alla till Peters mamma och hade det hur mysigt som helst med mat, tårta, tipspromenader, presentöppning mm. Bilder får ni imorgon för idag hinner jag tyvärr inte ladda upp de.. Juste! Ni vet mina snygga skor som jag köpte typ igår? Tre metallgrejer har trillat av så jag måste byta ut de imorgon, buhuu :'( Jaja, hoppas ja hittar ett par andra snygga som är lite mer tåliga!

Ni får tre bilder från i torsdags istället:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0