Idag blire sol & bad igen!

Godmorgon finfina ni! Har ni sovit gott? Själv så har jag nog fått tillräckligt med sömn för första gången på hela veckan (;

Haha ursäkta att jag va så irriterad igår men jag och Soffis ångrade oss såååå efter att ha tackat ja till den matchen. Lagen gjordes i omklädningrummen, vissa spelade typ inte änns fotboll, vi hade ingen målvakt, vissa hade inte folbollsskor, vi hade typ ingen uppvärmning och ja.. ni hör ju hur det låter.

Idag så hade jag tänkt att ligga ute i solen och bygga på min bränna som jag började med igår. Fulaste banduebrännan någonsin, men ääsh! :)


Mitt finfina sår från igår, det syns knappt men aaoooosh vad det svider!

Nu ska jag ta mina pollenmediciner, näsan och ögenen rinner.. Måste platta håret också (;

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mäh! Vad knäppt med matchen. Trist.

Glöm inte öva på texten till på lördag! Puss å kram

2010-06-03 @ 19:13:15
URL: http://sandrupp.blogg.se/
Postat av: Amanda

Snygg tröja! Vart har du köpt den? =)

2010-06-04 @ 15:20:46
Postat av: Anonym

vilka spelade ni med?:)

2010-06-04 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0