Jag kommer dööö..

Folk kom till Jesus med barn för att han skulle röra vid dem.
Men lärljungarna visade bort dem.
När Jesus såg det blev han förargad och sade:
"Låt barnen komma hit till mig och hindra dem inte:
Guds rike tillhör sådana som de.
Sannerligen, den som inte tar emot Guds rike som barn
kommer aldrig dit in."
Och han tog dem i famnen,
lade händerna på dem och välsignade dem.

Detta ska jag läsa upp för cirka 40 pers imorgon. Kommer att vara så nervös så hela jag kommer skaka och säkert stumma eller inte få ut ett ord.. haha.

Kommentarer
Postat av: Mathilda - SJONDINEN.BLOGG.SE ♥

Heej Emelie!



Jag ville bara fråga en sak. Jag vet ju att du har varit medlem på gratisbio (eller du kanske fortfarandee är) men hur gjorde du för att få ihop poäng , det vore jättesnällt om du gav mig några tips? :)



PS: Du har världens bästa blogg , kram!

2010-06-04 @ 23:43:06
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0