Juni 25

Har precis varit ute och tagit en liten promenad på stranden. Guud vad det är skönt i vattnet! Hade lust att hoppa i men jag hade ingen bikini på mig, hade bara min pyamas. Idag så kommer det massa gäster och det ska blo skoj. Kommer att ha två bebisar här också, yaaaaaaay! Lillkusinen och Emil :) Men jag bloggar senare, synd att slösa bort den här underbara dagen ute på landet.

Min bebiiiiiis!<33333 jag älskar Emmi sååå mycket! Känns som att det va igår hon va jääätte liten och vi köpte den! OCh det jag älskar mest är hur välkommen man känner sig när man kommer hit. Hon springer mot en med världens jävla fart och svansen vifftar som satan, ser ut som att hon ska ramla omkull.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0