Käkar ben and jerry, Mmmm! ;D

Kom hem från matchen för en stund sen och vad jag tyckte om den? GRYMT DÅLIG!! Hahah vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men vi hade så dåligt lag, massa bortresta så vi fick plocka in lite andra spelare. Men men. När jag skulle hem så hade jag så ont i fötterna, tror fan att jag har inflamation i foten eller något. Men pappa skjutsade mig på cykeln, PÅ CYKELN hahahah guuuud så kul det va :') Nu sitter jag och tröstar mig själv för alla skador jag har med en ben and jerrys, möööms!

Kommentarer
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

sv: men jag tänker inte bråka om det, ta det med henne ist ;)

2010-06-12 @ 20:16:34
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0