Klassensdag

Juste! glömde berätta att vi hade klassens dag i Alby. Många tyckte att det var tråkigt men jag tyckte att det var jätte kul faktiskt. Medans klassen spelade fotboll så drog jag, Izabelle och Victor upp på en hög, riktigt jävla hög kulle! Vi hade det skit kul där uppe medans vi tittade ner mot alla prickar som klasskamrater. Sen så ramlade jag också så mina blåa chinos blev jätte leriga :( Sen så hoppade jag i vattnet och badade tillsammans med Johanna och Victor och det var också jätte skoj. Det blir så man gör det till helt enkelt :)

Men vi drog därifrån rättså tidigt vilket var ganska skönt för jag frös så mycket och gick runt med blöta underkläder.. :P




Oups nu måste jag hoppa i duschen så det inte blir alldeles försent! PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0