Kraaamp

Kom hem från matchen för en stund sen och den gick skit bra! Eller vi spelade rätt så dåligt ibland men vi vann iaf med 3-1, gryyymt! Eftersom att jag spelade hela matchen och sprang som en galning så fick jag hemska kramper i vaderna i bilen påväg hem. Satt i bilen och skrek, grät och skrattade och första skriket skrämde jag typ livet ur Izabelle, Linny och Lillasyster (som förresten också spelade matchen!). Sen när Linny hade hoppat av och Izza precis hoppade av så skreeeeek jag av smärta för att det gjorde ont i andra vaden. PIIIISS OOOOONT!.. fast kul, haha :)

Sen så när jag va här utanför så fick jag också massa kramper och kunde inte gå så lite grannar kom och gav mig tips på hur jag skulle göra, haha piiniiiiit. Jag som egentligen bara ville lägga mig på marken och skrika istället för att lyssna, haha.

Imorgon så blir det dop för den här skatten! Bilden är tagen av lillasyster Josefin. Ni kan även läsa min storasysters Sandras (Emils fantastiska mammas) blogg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0