Lätt MC eller moppe?

Nu blir det lite mys med film och godis. Funderar på att kolla på en tecknad barnfilm.. Haha :) Imorgon har jag sovmorgon också men då får jag se till att inte försova mig som jag gjorde idag.

Jag och pappa pratade ang. moppen tidigare idag och nu är jag riktigt irriterad. Jag kan inte bestämma mig. Antingen så skaffar jag moppe i år (får tyvärr inte körkortet fören augusti isf) men då känns det som att jag knappt kommer hinna åka med den i år  och får köra på hela sommaren nästa år istället.. Eller så kan jag lika gärna köpa en lätt MC i början av nästa sommar. Lätta motorcyklar är sååååååå mycket ballare och går dessutom fortare. Alltså så vill jag hellre ha en lätt MC men moppen kan jag ju få redan i år.. ÅÅÅÅH KAN INTE BESTÄMMA MIG!

Kommentarer
Postat av: Sandrupp

Jag ska efterforska lite! Men visst är det ballare med lätt mc-kort. Frågan är bara om du behöver det...

2010-06-09 @ 23:34:23
URL: http://sandrupp.blogg.se/
Postat av: Gunnarnatalie

Nice site keep it up

2011-03-01 @ 15:25:29
URL: http://gunnarnatalie.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0