Måndag

Hur kommer det sig att jag har vaknat innan åtta hela helgen +idag oavsett hur sent jag la mig på kvällen? Försöker aoca längre men det går aldrig.. ska alltid vakna så tidigt, haha :)

Som ni vet så kollade jag på Shes the man igår och den är gryyyym! Jag har sett den flera gånger innan men man tröttnar aldrig. Jag kan aldrig sluta garva till filmen, åt alla roliga miner osv. Men vet ni vad det bästa är? Jo, att det är en romantik och komedifilm, det gillas!

Idag så är det måndag, alltså skola som börjar 10.00. Hoppas på att det bara blir spel och film på lektionerna för det är sååååå onödigt att jobba nu tycker jag.. Vi gör ingenting och vi ska inte ha fler prov heller. Efter skolan så blir det sen träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0