Min dag idag

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte varit hemma på hela dagen förutom nu. Och imorse såklart men då försov jag mig (så typiskt!) och kunde inte blogga. Idrottsdagen idag har faktiskt varit helt okej och det gick jätte bra förutom att hela min kropp gjorde ont, särskilt mina knän. Men hemvägen var ändå roligast med Johanna, Max, Vendela, Danne, Wille och någon jag inte känner och kommer ihåg namnen på (a) Jag blev skjutsad av Maxiieloovaah hela vägen från Trollbäcken till Älta! Han är beeest.

Sen drog iaf jag och Johanna och senare kom Martin, Felix, Wille och Adam. Efter det så var jag med Alexandra och Mikaela och åkte moppe nästan hela kvällen tillsammans med Anouar, Victor, Chrille och Stivie och det va sååå kul! Och efter dagen idag så har jag bestämt mig, jag ska skaffa mig moppe i augusti! Hihi men sen blev det dags för att få i sig lite mat i magen och då drog jag och Mikaela hem till henne och käkade tacos. Efter middagen fram till  nu spenderades med Mikaela, Alexandra, Max, Martin, Nahom och Stivie.

Haha oj vad mycke namn det blev i det här in lägget x)

Hahaaa kom på att jag fortfarande inte har duschat efter idrottsdagen, fräääääsh! Dusch nu tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0