Min midsommar

Min midsommar har varit helt jävla underbaaaaar! Har aldrig haft en sånhär bra midsommar förut. Plus att det inte regnade i år, wihoo första gången typ. Jag har iallafall haft det jätte mysigt med massa gäster, god mat, bad, kubbspel, tårta och tilll och med presentöppning! Jag fick jätte bra presenter i förväg. Fick ett "presentkort" på 5000kr till mopedlektioner, 500kr på gina, 600kr för pröva på-dyklektioner när jag åker till madaeira om ett halvår+cyklop och snorkel och 2000kr. Det är imorgon jag fyller år men då ska jag också få lite presenter (:


Jossan och Emil.

Lillkusinen Bror och Emmi.

Jag äteeeeer.

Innan första doppet.

Andra doppet.

Kusinen Björn och jag.

Kubb.

Björn och Jossan.

Fin, fina jag. Haha.

Jag och daddyy.

Någon jag aldrig träffat, Farmor och hennes syster Anna-Maj

Patrik spelade dragspel.

Hittade lite bilder på oss när vi var små på ett papper med låttexter.

Jag och Bror. Hihi det är lite kul för jag har bara träffat honom två gånger innan. Första gången va när han va typ nyfödd och det kommer han ju inte ihåg och andra gången var för ett halvårsen och det borde han typ inte heller komma ihåg men det första han gjorde när han kom va att gå fram till mig och ta mig i handen för att springa och jaga fåglar, ååååh!

Farmor öppnar sina paket hon fått.

Jag öppnar mina.

Hihiiii fyller år om 40 min!!!! Sitter och försöker hitta vart man installerar så att ingen kan skriva i loggen på facebook för jag kommer inte orka med de grattis jag får och ska sedan skriva tack till alla.. Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0