Nyköping ikväll

Godhääärliiiigdag! Just nu är jag med älskade Olivia. Fyfan vad hon gör mig lycklig asså! Ikväll så åker jag till Farmor i Nyköping och kommer att vara där väldigt länge tror jag. Tror att jag stannar där tills jag åker till Grekland om jag har lust, åker till Grekland den 12e. När jag är där så tror jag att Olivia åker ner till mig efter midsommar, fyfan vad mysigt! Tänk, jag och Olivia, två spralliga och glada tjejjor i Nyköping tillsammans i en vecka, fyfaan vad najws! Hon var där för två år sen men då var det bara över natten.. Jag kommer självklart att blogga hos farmor så ni behöver inte vara oroliga! :D

I loove you honey!

Kommentarer
Postat av: Agnes♥

Vart i Grekland ska du vara?:)

2010-06-26 @ 05:45:42
URL: http://agnesown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0