Paket

Jag ska alldeles strax dra till Ica för att hämta ett paket från HM. Av alla varor jag vill ha så vill jag ha EN. Hihi men man va tvungen att beställa över 200, 300:- eller vad det nu va (a) Hähää men Soffis tycker att jag är osmart bara för att jag hade raderat smset med numret man ska ha för att hämat ut paketet och såå.. :( Men hur skulle jag veta att man behövde det liksoooom? (; Men då sa Soffis - läste du inte änns smset?! Hähää nä det hade jag inte heller gjort (a) Men nu har jag ringt in och bett om detdär numret så nu är det bara frittfram med paketet! :)


Kommentarer
Postat av: Sandrupp

Klantis! :P

2010-06-11 @ 16:23:33
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0