Vill bort från älta, vill till nyköping!

Jag känner mig hemsk som sitter inne framför en dator och fläckt när det är så jävla bra väder ute men jag orkar inte vara ute i solen. Jag orkar inte med all solsting jag får, haha :) Men jag ska ändå åka till Grekland så jag får shteeka och ta och få lite färg då. Just nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem och tills vi ska åka till Nyköping. Vi ska dit vid sex-sju men jag vill åka nu, nu, nuu! Ni tänker säkert pfffs, åka till landet. hur kul är det? Men jag tycker att det är såå kul där med allt bad på våran lilla privata typ strand. Sen så ska jag få träffa våran lovely doggiiiiii!! Älskar henne, bästa hunden som finns! & så ska jag få träffa farmor såklart! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Hihi okej!

2010-06-24 @ 14:07:06
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0