Dagens svarta lilla shopping


Köpte två st sånnahär tröjor eftersom att det va ta 2 betala för 200:-

Behövde linnen och den här kostade endast 30:- spänn!! Haha billigare än en happy meal jöö B)

Köpte två par svarta strumpbyxor men de orkade jag inte fota eftersom att jag kan nog vara ganska säker på att alla här vet hur ett par sånna ser ut ;)


Jag skäms över att jag har en för liten bh på mig men den va närmast och jag hade ingen på mig innan (haha nu vet ni.) och jag skäms över att den sista bilden är så ful men jag va tvungen. Titta riktigt, riktigt noga på ansiktet HAHAHHAHAHAH FUUUUL VAA? :')

Kommentarer
Postat av: rozan

vart köpte du linnet ? :)

2010-03-02 @ 20:36:57
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: soffan

asså nisse förlåt men det ser ut som om du har pushat upp brösten jätte mycket på alla de här bilderna :O asså du har kanske inte det men det ser ut så hehe :) <33

2010-03-06 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0