Godmorgon! :)

Idag har jag sovmorgon och börjar 09.15 så jag har lite mer tid så jag tänke blogga. Fast egentligen så har jag brottom.. Nu sitter jag iaf i mitt rum, dunkar musik och käkar frulle. En macka och oboy, möms! Fast frukost inte är världens godaste så måste jag äta det. Klarar seriöst inte av en skoldag annars.

Idag blir det plugg och fyys, wääh vill inte..


Juste, om ni vill ställa lite privatare frågor som ni inte vill ta via en kommenetar så är det bara att mejla mig på [email protected] !! :D

Kommentarer
Postat av: olivia

ÅHHH Vad jag saknar dig!

Vi har inte träffats på en vecka och idag åker jag till mamma och på tisdag till Mallorca i en vecka... Vi hinner ju aldrig ses längre.. :( <33

2010-03-25 @ 13:09:17
URL: http://oliviarudens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0