Good bye

Ska dra och möta Olivia i slussen snart och kommer tillbaka till Älta vid nio tiden men jag tror inte att jag ska hem direkt då så jag kanske inte bloggar fören sent ikväll. Om inte jag skriver ett inlägg hemma hos Olivia förstås men jag tror inte att vi kommer sitta så mycke framför datorn ;D

Kanske kommer hem med något fint också men jag ska försöka att lämna pengarna hemma ;) Shoppade i fredags, söndags och måndags så jag får nog chilla lite med shoppingen nu asså.  Ska shoppa med Izabelle nångång i veckan eller nästa så jag måste ju ha lite pengar då också ^^


Jag och min världsbästaochsötaOlivia! Bilden är tagen i somras. Klicka här för att komma till hennes blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0