Hemma nu

För er som undrar. Jag fyller femton år i sommar. Så nu vet ni hur gammal jag är;)

Är redan hemma. Det var suuperduuper mysigt, verkligen! Och ett stooort grattis till Linny som fyller femton imorgon!! Först så käkade vi lite tacos och sen blev det karaoke och daans på linnys säng ;) Sen blev jag skit trött och ville bara hem och sova typ. Gick upp sex imorse för att jag inte kunde sova + att jag har tagit tre stycken tabletter av min medicin idag och man blir jätte trött av bara en.. :P

Haha juste Sofias gästinlägg.. Det är inte ok!

Ikväll hade jag på mig det här:


Säämst bilder men aja..
Tröja - Gina tricot
Sammetleggings - HM
Halsband - ur och penn
Ring - JC


Kommentarer
Postat av: soffan :)

ringen va väl från bik bok.. ? :P

2010-03-21 @ 19:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0