I´m gonna fight for this love

Ska lägga mig snart för imorgon blir det en jävligt jobbig dag. Direkt efter skolan så ska jag och Vendela hem till mig för att träna på vår redovisning som inte äns är klar än så vi måste göra ganska mycket imorgon + att vi ska lära oss allt! Sen så är det fys (som jag funderar på att skippa) och sedan så drar vi hem till mig och tränar på våran redovisning ännu mer. Jag kommer inte orka! :O

Den här låten lyssnade jag på om och om igen nonstop från elva till tolv igår sen blev jag alldeles för trött och la mig. När jag vaknade dunkade jag musik (samma låt) hela morgon. Låten spelades även i mina hörlurar påväg till bussen och på bussen och sen kom jag lite sent till idrotten men jag hann precis till musikuppvärmningen. Kan ni gissa vilken låt som kom då..? ;)Haha älskar låten så jävla mycket! Men jag kommer nog tröttna snart.. Höhö.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag älskade den också såå mycket, men har börjat tröttna , hehe! :D

2010-03-25 @ 07:52:11
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0