Livet, ät min bajs

Nu är jag liiiiiite gladare inte mycket bara yttepyttelite! Det finns faktiskt hopp, tror att jag kan få tillbaka min mobil imorgon.

Ingen svarar när jag ringer till min mobil, alltså. Om någon har baxat den så tror jag antagligen att bajskorvsbaxaren antingen klickar på upptaget eller tagit ut mitt simkort och stoppat i sitt eget. Alltså skulle det inte gå att ringa.

Vendela och Linny hoppade av vid nästsista hållplatsen och det var inte många alls på bussen. Alltså kan ingen ha gått bak och baxat den. Och så tror jag att bussen åkte in till garaget.

Nu är det bara att hoppas, hoppas och hoppas på att busschaffören imorgon inte är dum i huvudet och inte kollar igenom bussen innan den kör iväg så att alla som hoppar på bussen hittar den och tar den. Haha pappa tycker inte att jag ska hoppas så mycket och han tror att mobilen är borta för alltid. Men jag tror faktiskt att det finns en liiiten chans till att jag får tillbaka den imorgon!


Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: Nej, då!

2010-03-01 @ 21:26:58
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0