Lovely lördag!

Gud vad skönt väder det är ute :O När man är i solen så blir man varm på ryggen, asså seriöst varm! Synd bara att det inte är tillräckligt varmt för att all snö ska försvinna :(

Josefin följde med mig till konsum och innan så va hon en riktig surpuppa så jag och pappa fick tvinga med henne och påvägen dit så hade vi 100 m avstånd, minst! Efter att hon hade typ sprungit fram till konsum så var jag bara vid ip. Det avsåndet hade vi hela vägen dit ;)

Måste bara påpeka en sak, att ni är underbara! Haha ingen har kommenterat mitt hemska sår på hakan (som nu nästan är borta efter att ha suttit där i flera veckor). Fast jag försöker iofs hitta så bra vinklar och ljus som möjligt för att den inte ska synas. Höhöö jag måste lära mig att inte dra och riva bort mina finnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0