Mamma fyller år imorgon

Tjenispenis. Yoeyoe drog precis och jag hade tänkt att hoppa i duschen såfort jag har skrivit klart det här inlägget. Igår kunde inte Sandra komma men hon kommer idag istället och då ska vi ta en bild på oss tre systrar och lillasötaunderbara Emil och sen skriva ut den bilden i lite större format och det kommer att bli mammas födelsedagspresent eftersom att hon fyller år imorgon :)

Det är alltid jätte svårt att ge föräldrarna en present för de (eller iaf mina) vill aldrig ha nånting! Det ända svar man får när man frågar vad de vill ha är: Ingenting gumman, det räcker med att jag har så fina och underbara barn och får kärlek av familjen. Det är iofs sant men man vill ju köpa nånting också :D


Hahah en gammal super ful bild på mig och Johanna från i somras.

Kommentarer
Postat av: Carl

Bästa presenten? den kärlek ni ger,den kärlek ni får. säg varje dag: älskar dig "mam" varje ny dag är en present från livet.. här å nu, ej sen eller då.. nu..nu din blogg är som en ros utsprungen... en majblomma.. å doft av viol..

2010-04-21 @ 10:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0