Min beebiis är borta :'( BUHUUUU!!

FAAAAAAAAN!!! åååhhhhh vad sur jag blir!!! Har tappat bort min mobil på bussen och jag har ringt den minst tjugo gånger nu men inget svaar........... Hoppas den ligger kvar på bussen och att ingen har tagit den! En annan sak som är sjuktjävla dåligt är att det inte går att ringa hittegodsavdelningen för nejnej, de har stängt och fattar inte att man kan tappa sin mobil på kvällarna också!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH!! buuhuuuu min nalle :'( får ringa imorgon ist en det är ju en evighet till dess :'( :'(

Imorse vid tiotiden åkte jag och farmor till hennes fader och följde med honom till sjukhuset för att ta lite prover. Sen så drog vi in till stan i Nyköping. Farmor tänkte att vi kunde shoppa lite men jag kände att jag verkligen inte orkade (förutom lite svarta kläder till praoen men de gills inte), hihi. Vi satt och åt och hade det mysigt istället.

Senare så tog jag bussen hem till Stockholm och kom till stan vid fyra ungefär och då mötte jag upp Vendela och Linny så drog vi och köpte löshår till Vendela. Sen när vi skulle hem så gick inte det för då hade någon hoppat framför tunnelbanan (jätte hemskt och jätte onödigt) och om han/hon dog eller inte vet jag inte men jag antar det. Men vi fick iaf ta oss till slussen genom annan buss och tunnelbana. Sen när jag kom hem upptäckte jag att jag hade tappat bort min mobil OCH JAG HATAR MIG SJÄLV SOM IN I HELVETE FÖR DEEET!!! och när jag insåg att det var omöjligt att hitta den så hade jag lust att springa till närmsta tunnelbana. Inte riktigt men typ.

Kommentarer
Postat av: Josefin

EMELIE! VAFANNNNNN!

FY PÅ DIG, TÄNK OM FAMOR FÅR REDA PÅ NÅGOT!!!! :O

2010-03-01 @ 20:45:28
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0