Mondaay

Skoldagen idag gick bra och ganska snabbt enligt mig. Hihi jag och lite specbarn ska få redovisa i en liten grupp och våran lärare, najs! Jag hatar att redovisa för hela klassen. Att det är på engelska gör det bara ännu värre!

Skulle egentligen vara med Johanna nu men hon glömde sina träningskläder så det blev inget.. men vi hittar på nånting innan träningen på onsdag istället :D Nu känner jag mig lite halvstressad och känner att jag verkligen måsta plugga.. pusshej!




Jag älskar den här tröjan! Tyvärr vill den inte fastna på bild.. Men det jag älskar med tröjan är att den har knappar där bak, att den har fickor, luftig, snygg samtidigt som man inte ser det minsta uppklädd ut. Finns på bik bok för bara 149kr! Har en blå sånn här också och den är lika snygg den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0