Plugg fram till åtta nu

Skoldagen idag har varit helt okej. Lektionera var ganska chill som igår, vi gjorde inte så mycket. Haha sen på lunchrasten så fick jag, Izabelle och Johanna ruuuscha in till gården ifrån våran lilla svans och gömma oss bland en hög med kuddar.

Sen på son så satt jag på empire state of mind part 2 och den är sååå bra! Men sen kommer fabian och byter låt, snor pekpinnen från Johanna och ställer sig i klassrummet vid tavlan och sjunger III WAAANNAA ROOOOCK!!..... så normal klass har vi :)

Nu. Plugga på provet jag har imorgon fram till åtta om jag lyckas. Då börjar Dating in the dark, sen blir det desperate housewives och sen blir det cougar town, love it! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0