Plugg nu.

Har duschat och gjort mig freeaaaasch och nu ska jag plugga lite. Tyvärr. Jag och Vendela ska redovisa på fredag och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det kommer att gå bra!

Trotts att jag ska plugga så är jag suuupeer glad. Vet inte varför men jag lyssnar på en massa glad musik och så sa jag till farmor att jag hade tappat bort mobilen och hon blev inte minsta lilla sur, jag bah puuuuh! Men jag ska köpa en ny snart. Då blir det en billig och som håller bra så slipper jag få panik om jag tappar bort den eller något liknande. Nej nu ska jag plugga, pössen!

(Visst kan jag bjuda på mig själv men förlåt, klarade inte av bilden. Raderad.)
herreguuud. nu sparar jag inlägget innan jag raderar bilden. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0