Plugg och sen sova

Imorgon så har jag prov så därför behöver jag verkligen plugga. Har spanska glosor också men de hinner jag tyvärr inte träna på :'( Har precis pratat med pappa och jag börjar sänka mig i skolan så jag måste hålla ut sista nu! I sommras så skrev alla lärare att jag var jätte duktig och så men nu så har jag svårare att konsentrera mig och börjar bli slarvigare. Men ska jag vara helt ärlig, inte för att skylla på nånting så beror det faktiskt mest på att det är vinter. Jag brukar alltid kämpa jätte mycket men vintern gör mig så trött och på jätte dåligt humör och det här gör så att jag inte orkar lika mycket. Jag orkar inte med all press.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Tack själv :)

2010-03-31 @ 22:29:17
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0