Praodag 1

Idag var det första praodagen, jag va sååå nervös innan! Haha jag och Vendela var jätte nära på att komma försent första dan men vi sprang som dårar igenom sergel för att inte komma försent. Det var ganska kul faktiskt, vi fick plocka disk (asså inte diska), servera och se till att det fanns kaffe, vatten osv. Eller det var kul tills vi behövde städa deras typ källare, buhuu det va så äckligt :(

Men efter de här två praoveckorna så kommer jag och Vendela vara jätte feta. Vi käkar en hel meny till lunch + läsk och vid typ halv tre så tar vi nånting att fika, idag tog vi en stor chokladboll och varmchoklad med grädda och jag vart så mätt och höll på att spy!

De som jobbade där är också jätte roliga. Tror att vi kommer att trivas jätte bra där när vi har lärt känna de som jobbar där lite bättre :) Hahha när jag och Vendela skulle på toa så öppnade jag dörren så va det en gubbe som satt och kissade där så vi sprang ut och två stycken som jobbade där garvade som fan, haha pinsamt.



Ungefär såhär kommer jag att se ut varje dag. Svart tröja och uppsatt hår.

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: haha det är inte så coolt men det är SKÖNT åker dit varje sommar! :D

2010-03-08 @ 20:48:14
URL: http://moros.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: det är ganska lyx är där 6-7 veckor! :D

2010-03-08 @ 20:51:31
URL: http://moros.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

fett najist juh:D

Vart praor ni? :P

2010-03-09 @ 13:13:20
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0