Praodag 2

Tjeeniis :) Kom hem från Sofia för ett litet tag sen för hon ska träna men staackars jag kan inte, har alldeles för ont i svanskotan. Praoen idag gick bra bara det att Vendela va tvungen att dra efter ett tag så jag fick praoa själv i tre timmar.. :( Men det gick bra det va bara sista timmen som va tråkig eftersom att det inte fanns så mycket att göra då. Fick skavsår idag också men jag tror att jag ska köpa nya skor imorgon om jag orkar.

Jag har två olika perioder. En när jag har lust och blogga och en då jag inte har lust att blogga alls. Just nu ligger jag i den perioden då jag inte orkar blogga. Förlåt för er som hatar när jag inte uppdaterar mycket men ibland så har jag bara inte tid och lust ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0