Söndag & måndag

Helluu :) Har inte hunnit blogga men jag kan berätta lite om dessa två dagar :D

Söndag: I Söndags så åkte jag tillbaka till Älta från min syrra vid tio för att jag skulle kolla på 96ornas green hill cup som Jossan spelade med sitt lag och det va lite kul för trotts att de är 97or så vann de hela skiten ;)

Sen så drog jag hem och åt och packade och sen drog jag hem till Johanna med Sofia och sov där. Vi hade det verryy mysigt!

Måndag: Idag så har vi spelat slutspelet i skol dm och det gick ju sådäär. Vi spelade jätte bra och så men tyvärr så räckte det inte och vi åkte ut, bajs. Men vi var glada ändå :D Sen så hade jag träning också men jag drog bara dit och kollade för jag har så in i helvetes jävla ont i mina knän!

Nu så hade jag tänkt att gå och duscha såfort Jossan är klar..


Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0