Tjejmiddag hos linsen ikväll!

Tjenispenis. Sitter med soffis här. Igår på praoen så fick jag ett presentkort naaajwws! Sen efter praoen åkte jag till forum för att möta upp min syrra men det blev inte som vi hade tänkt så jag träffade lite andra coolingar som var där och shoppade lite =) Sen drog jag till Johanna och käkade och fixade oss sedan drog vi till Vendelas friggebod och hade det lite mysigt men sen så visade det sig att lokalen vid Josse var ledig så vi fick nycklarna dit och var där =D

Kvällen blev lyckad och vi hade det suuper skoj. Sen drog jag och Johanna till mig och sleepade och idag så har vi varit i stan med Sofia, Linnea och Alexandra. Visar vad jag köpte igår och idag ikväll om jag hinner ;) Snart ska vi på tjejmiddag hos linny, PUSSEN!


Jag och Johanna imorse

Jag och Sofia nu<3333<3<33<3<33<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0