TPL

Nu blir det tv-tittande. Behöver verkligen nånting att muntra upp mig med, men tyvärr blir det inte med mat för vi har ingenting hemma!!!! JAAG VILL HAA MAAAT! assååååååh är på jätte dåligt humör nu, och ni vill inte veta hur jag är hemma just nu.. Att lite käk kan göra en så irriterad..... Tror att jag skippar det första programet och springer till konsum. Jag måste verklgien ha nånting!

Ibland får jag kickar då jag har lust att springa, typ springa runt i hela huset och är jätte rast lös eller sånna som jag har just nu. Blir jätte sur och irriterad och kan inte vara lugn för jag måste ha nånting gott! Snart stoppar jag hela sockerskålen i mig.

Såhär ful har jag kännt mig hela dan. Hade dock inte de kläderna och frisyren.
någon som har tänkt på min kanin som alltid är med i bakrunden (a) hahah aldrig att jag slägner min kanin, har sovit med den i fleeera år nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0