Tvtisdag jaoo

Tjatja, hann inte blogg imorse för jag vaknade tio minuter innan bussen skulle komma! Jag hann men det var jävligt stressigt och idag har nog varit en av mina fulaste dagar. Mitt hår såg ut som jag vet inte vad.. I skolan så gick vi iaf på bio och kollade på typ Man A tror jag att den hette. Den va sådär, jag fattade inte så mycke..

Kom hem från vendela för ett tag sen och det första jag gjorde var att ringa till mina kära familjemedlemmar för att be någon köpa något gott till mig för ikväll är det tvkväll! Men tyvärr så kunde ingen så jag får skynda mig med att käka och dra till konsum innan åtta!



Dating in the dark: Haha skit konstigt program men ska jag vara ärlig så tycker jag att det är skit kul ju! Sitter och garvar åt offrerna i mörkret hela tiden.

Desperate houswives: Eftersom att jag inte har följt det från start så lovade mig själv att inte kolla på programet fören jag har sett de andra säsongerna men kunde inte hålla mig.. Haha kommer ihåg hur Sofia och Jocke fick kämpa med att förklara vilka alla va och så för mig ^^

Cougar town: Heeeelt klart favoriten! Sååååå rooolig! chääärleeeek till den! Typ första programet som jag följer från start and i love it! Kollar inte du på det? gör det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0