Tvtittande nu

Wohoo, nu blir det tvtittande fram till halv elva. Sen så måste jag plugga på som en tok och sen så måste jag lägga mig. Ska upp vid typ sex imorgon för jag ska tydligen till sös :'( ÅÅHH. min dag imorgon kommer inte att vara bra alls. Först upp tidigt, sen läkarn, sen raka vägen till skolan, sen prov. Men Sandra kommer iofs hit på kvällen sen så det gör säkert mig på bättre humör sen :)

Hm.. nånting som gör att mina webcam bilder blir typ gröna.. Kanske blir svartvita webcam bilder nu i framtiden. Men se det lite positivt, kanske blir mer bilder med digitalkameran ist då? :D


Kommentarer
Postat av: julia

Sv: Ja grym! Fick hennes autograf :D

2010-03-30 @ 21:22:57
URL: http://juliafahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0